Velkommen til Super Brugs Cup siden.

Søndersø Boldklub har for 26. gang den store fornøjelse at kunne
invitere Jer til Super Brugs Cup, for ungdomshold.

Det hele sker 10.- 11.- 12. August 2018.

Her finder du alt information om vores fodboldturnering.

Indbydelse til Super Brugs Cup 2018

Her finder du information om Super Brugs Cup 2018

KONTAKTPERSONER VED CUPPEN

Overordnet ansvar – Preben Grønberg
Klubformand – Jørgen Ruby Poulsen
Køkken – Dorte Bhutho Nielsen/Bettina Larsen
Telt – Mads Morten Andersen/Thomas Bollmann
Dormmervogn – Kim Bech Sørensen/Martin Findshøj
Dommere – Claus Hansen – Jacob Hansen
Camping – Henrik Beyer Madsen

Ved spørgsmål henvises der til stævnekontoret som forefindes i boldklubben

UNGDOMS FODBOLDSTÆVNE DEN 10.- 11.- 12. AUGUST 2018.

SØNDERSØ BOLDKLUB har for 26. gang den store fornøjelse at kunne
invitere til Super Brugs Cup, for ungdomshold.

* SUPER BRUGS CUP 2018 er et opstartsstævne, hvor vi lægger vægt på, at de deltagende hold møder hold på samme niveau.

* i tilfælde af for få hold i en række (A og B ) forbeholder vi os til at slå
Dem sammen.

* Alt er samlet på samme sted, skoler, baner, spisefaciliteter og camping mm.

* Ved Søndersø Super Brugs Cup er det sociale mellem deltagere, forældre og ledere i centrum, hånd i hånd med det sportslige.

*Samtlige deltagende hold får ved ankomst udleveret T-shirts til alle deres spillere.

Turneringsform
* Der spilles i puljer hvor alle hold går videre til placeringskampe.
* Alle hold får mindst 5. kampe.
* Nogle hold kan komme til at spille første kamp fredag aften.
* Spilletid alle kampe: 2 x 20. minutter.

BREDDE STÆVNE. KUN A – B. NIVEAU.

VIGTIGT tilmelding aldersgrænser ifølge DBU 2018-2019. turneringen

11 – MANDS

U14. Drenge. ————- årg. 05. eller senere
U15. Drenge. ————- årg. 04. eller senere
U16. Drenge. ————- årg. 03. eller senere
U17. Drenge. ————- årg. 02. eller senere
U14. Piger. ————— årg. 05. eller senere
U15. Piger. ————— årg. 04. eller senere
U16. Piger. ————— årg. 03. eller senere
U17. Piger. ————— årg. 02. eller senere

8 – MANDS

U11. Drenge. ————- årg. 08. eller senere
U12. Drenge. ————- årg. 07. eller senere
U13. Drenge. ————- årg. 06. eller senere
U14. Drenge. ————- årg. 05. eller senere
U15. Drenge. ————- årg. 04. eller senere
U16. Drenge. ————- årg. 03. eller senere
U11. Piger. ————— årg. 08. eller senere
U12. Piger. ————— årg. 07. eller senere
U13. Piger. ————— årg. 06. eller senere
U14. Piger. ————— årg. 05. eller senere
U15. Piger. ————— årg. 04. eller senere
U16. Piger. ————— årg. 03. eller senere

5 – MANDS

U10. Drenge. ————- årg. 09. eller senere
U10. Piger. ————— årg. 09. eller senere

Tilmelding

Holdtilmeldingsgebyr er på kr. 800.- pr hold betales samtidig med tilmeldingen.

Indkvartering/forplejning er kr. 450.- pr spiller. 2 ledere er gratis pr hold.

Hold som ikke ønsker Indkvartering/forplejning betaler pr spiller kr. 200.-

‘Tilmelding er først gældende når indbetaling af holdgebyret er registreret.

Deltagergebyret. Pr spiller senest den 1. Juni. 2018.

Sidste tilmelding er den 1. Juni 2018. ( Først til “MØLLE” max 115. hold)

I tilmelder Jeres hold til Preben Grønberg på mail [email protected]

Ved spørgsmål kan i kontakte Preben Grønberg på telefon 23 61 66 46

TURNERINGSREGLER

Der spilles efter DBU FYN Regler, der kan kun benyttes spillere som er spille berettiget i lokalforbund.

Spillere med aldersdispensation i lokalforbund skal medbringes der kan efter skriftlig ansøgning gives følgende dispensation:

5. mands 1 spiller pr hold.

8. mands 2. spiller pr hold.

11. mands 3 spiller pr hold.

Der må IKKE på noget tidspunkt benyttes mere en overnævnte “for gamle” spiller pr. kamp. Der skal kunne forevises gyldigt ID ved forlangende.

En spiller kan kun deltage på et hold under turneringen.

SÆRREGEL

Spillere der er tilmeldt stævnet, kan alle frit benyttes i hver kamp,

PRÆMIER

11. mands. Max. til 15. spillere.
8. mands. Max. til 11. spillere.
5. mands. Max. til 8. spillere.

nr. 1 i hver række. træningsdragter Sponsoreret af Super Brugsen Søndersø.
nr. 2 i hver række. Sponsoreret af Albani.
nr. 3 i hver række. Sponsoreret af OK Benzin.

Samt en Pokal og Medaljer til de hold som bliver nr. 1. 2. og 3.

Grundet børneFodbold vil ALLE spillere i U10. U11. U12. Piger og Drenge fra 4. 5. 6. pladsen osv. få en medaljer

GRILLAFTEN FOR CAMPISTER OG ANDET GODTFOLK

Lørdag den 11. August 2018. kl. 19.00 til 21.00 afholdes Grillaften.

Der vil være Grill kød og Pølse med flutes og salat, samt 1 glas fadøl/ vand.

Til den favorable pris af kr. 100.00 pr. kuvert.

Børn 1. Pølse med brød og 1. sodavand. pris kr. 25.00 pr. kuvert.

Grill billetter kan købes på stævnekontoret senest Lørdag kl. 12.00.

AKTIVITETER

Der er Sodavandsdiskotek i teltet lørdag aften for alle deltagere, det slutter kl. 23:30.

OVERNATNING

Foregår på skoler og i hallen, hvor liggeunderlag samt sovepose / dyne selv skal medbringes.
Hold fra samme klub, M/K vil såfremt det er muligt blive placeret samlet, på samme indkvarterings sted.

FORÆLDRE CAMPING

DER ER ET BEGRÆNSET ANTAL PLADSER

Der vil i forbindelse med stævnet blive indrettet en campingplads.

Afstand til fodboldbaner, toilet / bad & vand: cirka 100 meter.

Fast pris pr. enhed: kr. 300.00. ( gælder for hele perioden ) af hensyn til el-tilslutning skal der bestilles plads:

Senest den 28. juli 2018.

HUSK at anfører på tilmeldingen om det er telt eller campingvogn samt klub og navn.

Pladsbestilling: skal ske på e-mail: [email protected]

Tilmelding for camping er først gældende, når indbetaling er registreret
på konto. reg. og konto nr. 0914. – 4362345405.

Regler vedrørende brandsikkerhed m.v. skal overholdes, folder udleveres ved ankomst.